Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

anja

20-09-2010 kl. 10:13

Set af 175

fik besked

Hej.

Min kæreste fik svar på hans sædprøve i fredags. Ud fra det sagde lægen til ham, at vi skulle i have reagensglasbehandlingen. Så næste gang jeg fik min mens. skulle jeg ringe til dem. Vi skulle være forberedt på, at vi måske ikke kunne komme til denne gang.

Her i weekenden var vi sammen med familien og her fortalte min svigerinde så at hun var 12 uger henne. Hun er blevet gravid en måned efter hun har fået fjernet den ene æggeleder. Jeg blev da glad på deres vegne at det kunne lykkes for dem, men jeg blev lidt ked af det da vi jo også ønsker at få et barn. Vi havde snakket om at vi skulle fortælle at vi skal have hjælp til at få et barn, men vi valgte derefter ikke at sige noget, men om det var den rigtige beslutning ved jeg ikke lige helt. For nu går der nok et par måneder før vi er sammen igen.

Havde lige brug for at fortælle det til jer.

Hilsen Anja

Svar til dette indlæg

Jeg kender det.. So-lee 20-09-10
kl. 14:30

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook