Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

trille

14-09-2010 kl. 10:14

Set af 1635

hvis jeg var dig...

så ville jeg bede om en henvisning til en gynækolog som så kan scane dig for evt pco/pcos. har du kun fået taget en blodprøve? Jeg har stortset ikke menstruration efter jeg stoppede med p piller og da der ikke skete noget i 6 mdr gik jeg til egen læge som sendte mig videre til gynækolog. Hun scannede mit underliv og kunne se at jeg tydeligvis havde pco pga alle mine follikler i æggestokken. Jeg blev straks henvist til Trianglen fertilitetsklinik( KANON KLINIK). Blev stimuleret med puregon og ins....og blev gravid i 2. forsøg og nu igen ved. 3. forsøg iui....så jeg fik den helt rette behandling. det skal luge siges at jeg har pco i meget mild form, da jeg hverken er overvægtig, har diabetes, uren hud, øget hårvækst mm. Jeg er helt normal..blot en manglende cyklus. Men det lykkes altså og endda meget hurtigt da jeg fik den rette profesionelle behandling. Har idag 2 skønne unger med 2 års mellerum...men før de kom til var jeg selv helt ude af den da jeg troede jeg haldrig fik lov at få mine egne børn. Så fat mod og prv at kontakt triangen. Jeg fik akupunktur og ja..jeg tror altså det hjalp mig til mine graviditeter. Pøj pøj..og håber det lykkes for jer:-) Knus fra trille

Dette er et svar til Kan i give mig en smule hjælp ?

af ano (09-09-2010 kl. 16:07)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook