Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

ano

09-09-2010 kl. 16:07

Set af 1622

Kan i give mig en smule hjælp ?

Hej

Jeg vil høre om i kan give mig et godt råd !
Jeg er 35 år. Har et barn fra 2004 som er lavet uden de mindste problemer 1 måned efter vi stoppede med p-piller.

Vi har nu forsøgt i snart 4 år. Først på egen hånd. Skete intet. Ca. 4 mdr efter stop af p- piller begyndte min cyklus at gå helt agurk. Der var cyklus på både 35 - 48 - 63 -68 dage. Og mht ægløsning..dont know ??!!
Så går vi til lægen. Henvises og bliver undersøgt. Min mand fejler intet. Jeg er ikke i nærheden af overgangsalder. og via en blodprøve vises det at jeg ikke har PCO. Det forstod jeg intet af da jeg både har overvægt ca. 15 kg. og ureglmæssige cyklus. Vi har forsøgt Inseminering 2 gange uden held. Det har været et mareridt at danne æg. Nogle gange var der fine æg...som så forsvandt ! så skulle der pludselig mere hormon til end pergotime. Så skulle jeg stikke mig med Puregon.
Og ved begge insemineringer så var der fantastisk flot æg. Og gudesmuk slimhinde...men nej ingen graviditet !
Er helt modløs her. Alle omkring mig bliver gravide..Humøret er totalt i bund.
har i nogle erfaringer med hvordan man kan have mine symptomer uden at have PCO ? Eller har nogen et bud på hvad pokker der så er galt med mig ? Faktum er min cyklus ikke fungere ordenligt !Godt nok kørt sur i det hele...trist trist trist men en lille tåre eller to i øjenkrogen.....

Svar til dette indlæg

hvis jeg var dig... trille 14-09-10
kl. 10:14

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook