Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

marlene

21-08-2010 kl. 19:46

Set af 1321

Kender smerten

Al for godt.
Jeg brugte denne side rigtig meget da jeg havde mistet min lille pige, og det hjalp mig rigtig meget...Noget der også hjalp mig meget var nogle ord min daværende psykolog sagde til mig umiddelbart efter tabet af min lille pige. Jeg spurgte ham om jeg nogensinde ville kunne blive glad igen! Han svarede at det ville jeg.
Det er tre år siden vi mistede min elskede Selma og jeg græd og sørgede som jeg aldrig har sørget før, Jeg tror faktisk at tårerne uafbrudt i tre måneder trillede ned af mine kinder.
Det jeg vil sige med mit indlæg er at det er så ubeskriveligt hårdt men du skal nok komme til at kunne le og være glad igen...men det tager tid.
Jeg har efterfølgende fået to raske og sunde børn. De kommer aldrig til at kunne erstatte Selma, hun vil altid være mit mistede barn, men det har selvfølgelig været fantaktisk og en velsignelse at det har kunne lykkedes. Jeg savner hende hver dag. Hun har fået en plads i mit hjerte. Graviditeterne efter Selma var svære med utrolig mange bekymringer, det tror jeg er helt uundgåeligt,
Det tager tid at komme sig over denne forfærdelige sorg og det river og slider i en...men det er bare så vigtigt at du udlever sorgen, så den til sidst får en plads, så du igen kan leve.
Ja, det jeg egentlig ville sige til dig er at det er meget barskt og at hver gang jeg kigger inde på denne side så skærer det i mit hjerte, for der burde ikke være nogle der burde opleve at miste et barn. Jeg ønsker for dig at du kommer godt igennem det og giver dig selv lov til at sørge over din lille pige.
kærligst Marlene

Dette er et svar til Min historie

af Curtiz (15-08-2010 kl. 14:47)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook