Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

lomoki

15-08-2010 kl. 20:35

Set af 939

Du skal ikke have dårlig samvittighed :)

Men derimod god samvittighed! Dine børn vokser op med en glad mor og far istedet for 2 ulykkelige forældre ( der skal to til at danse, én kan ikke være ulykkelig og den anden lallende lykkelig ) og ser deres forhold som et ideal for deres eget fremtidige forhold.

Selvfølgelig kan I fortælle børnene at I ikke er sammen mere! Alt andet er da kun bedrag og for hvis skyld? Dine børn er jo ret store! Lad være med at komme med detaljer, bare sig at Mor og far er gode venner, men I har bestemt at I ikke skal bo sammen og være kærester mere. Og nævn at det ikke har noget med børnene at gøre

Med hensyn til jeres bodeling, så er det jo ret smart nu, men ikke i længden. I vil med tiden begge finde andre kærester, måske ægtefæller og eventuelt flere børn. Så kan I jo ikke rykke en hel familie frem og tilbage hver uge. Når de nu ikke er ældre, ville det så ikke være mere smart nu at de også oplevede at I boede hver jeres sted? Så er det vel nemmere at finde ud af? Jeg synes det er bedre nu end om et år eller 2.

Jeg tror tit man overfører 'voksenfølelser' over på børn. Tag tyren ved hornene! Lad være med at udskyde tingene! Det bliver ikke nemmere! Jo ældre de er, jo mere forklaring kræver de.

Klem Louise

Dette er et svar til fortsat

af Louise (15-08-2010 kl. 20:24)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook