Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

migog4

15-08-2010 kl. 20:24

Set af 1352

Kære du...

Først et stort tillykke med jeres datter, det gør mig usigelig ondt i ikke har hende skøn og levende i jeres arme.
At ssige på gensyn til sit elskede barn er så forbandet svært og nej vi som har været der kommer aldrig igennem det, der er ikke en anden side, men der er et liv hvor vi igen er glade, momentan lykkelige, ja ikke skal tænke over at trække vejret og hvor vi lever som mødre til både levende og døde børn, men det tager tid.
Har sev mistet min datter for snart 4 år siden, jeg fik smukke 4 dage med hende uden at vide jeg ikke skulle se hende bliver voksen og der går ikke en dag hvor hun ikke er i mine tanker.

Brug os og har du lyst findes der også to lukkede netfora for os der har mistet: barnlille og småengle.

En masse tanker til dig og din familie.
Line mor til 4, 3 i armene og Lia alene i hjertet efter 4 smukke dage.

Dette er et svar til Min historie

af Curtiz (15-08-2010 kl. 14:47)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook