Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Ehmm

19-07-2010 kl. 15:13

Set af 145

Tjo

Hvis du selv mener det er så godt det i gør hvor så hidse sig op over alel os som kun mener den ordning er til for at forældre kan dele børn lige og få lige meget.

Nu ved du jo ikke noget om hvordan din datter trives ved den ordning, da børn de indordner sig. Jeg har talt med mange unge og voksne der er blevet delt og deres svar har været entydige, de har alle følt sig rodløse og hadede den måde at leve et splittet liv på.
Heldigvis er der meget fokus på netop denne tåbelige måde at dele børn på og jeg tror og håber det vel vende i fremtiden.
Endvidere oplever jeg gennem mit job mange af disse børn og det mærkes hvordan disse børn skal omstilles hele tiden, til to liv.

Jeg har ondt af børn der skal leve dette delte liv i misforstået omsorg eller fra et ego synspunkt fra deres forældre.

Dette er et svar til Undskyld mig...

af Mig (19-07-2010 kl. 15:00)

Svar til dette indlæg

Man kan bare undre sig over Mig 19-07-10
kl. 15:25

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook