Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Hannah

15-07-2010 kl. 12:49

Set af 114

endnu engang tak for svar

Jo det gav bestemt mening. Jeg forestiller mig også at det er vores den største der kommer til at betale den største pris.
Det lyder også til at det har været kedeligt når den store har kunne tage de små med op, det er godt nok flot. ¨
Vi er ikke der hvor vi skændes højlydt, jo indimellem sker det, men der er bare dårlig stemning, min mand er tit i et humør hvor det er svært at trænge igennem og jeg går selvfølgelig også og er anspændt. Men mest af alt vi TALER nærmest aldrig sammen...jo selvfølgelig om småting, men han er åbenbart ikke typen til samtaler og det savner jeg så meget. Jeg ved ikke om jeg nogensinde tør at tage springet, men samtidig er det mig så meget i mod at mine børn vokser op med forældre som gang på gang ikke kan kommunikere ordentligt og respektfuldt,,,min værste frygt er min reaktion efter et brud om jeg kan klare det psykisk og om jeg vil fortryde. Samtidig kan jeg heller ikke forestille mig resten af livet på denne måde.
I hvertfald tusind tak for din tid.
KH Hannah

Dette er et svar til del 2

af Ann# (14-07-2010 kl. 14:54)

Svar til dette indlæg

var lidt det samme her Ann# 15-07-10
kl. 13:20

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook