Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

NT

11-07-2010 kl. 08:55

Set af 1156

Mit kejsersnit.

Jeg har fået to kejsersnit. Men vil kun fortælle om det sidste, da det første var en fortidlig fødsel.

Jeg kom ind på syghuset onsdag lige før midnat, for at blive tjekket.
Det tjrkkede mig og alt så fint ud, de troede ikke min fødsel var gået igang. De ville dog beholde mig til dagen efter, pga. den fortidlig fødsel. Det er to ½ uge før termin og 2 uger før planlagt kejsersnit. jeg kommer ind.
De giver mig noget at sove på og en coktail til at stoppe plukveerene-
Ved 6 tiden torsdag morgen vågner keg lidt efter kommer jeg til at mærke i sengen at den er våd.
Kalder på en sygeplejeske. De fortæller at det er om torsdagen de fortager ks på herning syghus, så der er en del der skalind før mig. Jeg ringer til min mand og fortæller det hele og siger til ham at han bare skal tage den med ro.
5-10 min efter kommer de styrtende ind og spøger om min mand skal være med til ks. Det siger jeg selvfølgelig skal han det. Jeg ringer til ham og siger at han skal skynde sig. Har efterfølgende undret mig over at det skulle gå så stærkt. Har fået afvide det er fordi jeg havde en dårlig oplevelse med min første fødte.
De ligger et drop og karteter på mig og gør mig klar. Da min mand kommer får han noget tøj på og de kører mig ned til oprationsstuen. Der får jeg lagt en bedøvelse. Og der kommer en sygeplejeske og snakker med mig.
Det hele går stille og roligt.
Min datter bliver født og de tager hende ind ved siden af for at tjekke hende. Det gør de altid først når det er ks. Min mand kommer ind til mig med hende. Da jeg er syet sammen, får jeg hende over til mig.

Dette er et svar til Historier om kejsersnit

af Buskbom (03-07-2010 kl. 10:20)

Svar til dette indlæg

2 NT 11-07-10
kl. 09:03

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook