Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Harværetder

09-07-2010 kl. 13:07

Set af 804

2

Men... ikke desto mindre ved jeg at jeg tog den rette beslutning. Det er en kæmpe lettelse at slippe for alle de frustrationer, man gik med før. Nu ved jeg jo ikke, hvad jeres problemer handlede om, men jeg var dybest set altid skuffet over min kæreste. Han gjorde sjældent noget, der gjorde mig rigtig glad - men meget ofte det modsatte. Nu skal jeg i dagligdagen ikke længere gå og blive irriteret, men kan koncentrere mig om at nyde dagene med min søn.

Nå... ville egentlig bare fortælle dig, at jeg godt kan forstå det ikke er let. Og så også advare om, at den store lykkefølelse ikke nødvendigvis kommer lige med det samme efter et brud. Det er sindssygt hårdt, og det tror jeg det bliver ved med længe. Men på trods af den dårlige samvittighed og de jævnlige fortrydelsestanker - så HAR jeg ikke fortrudt. Jeg tror på, at jeg har valgt det rigtige - også for min søn på længere sigt. Jeg holder fast i troen på, at børn er bedre tjent med glade forældre, der bor hver for sig. Og jeg skal nok ende med at blive rigtig glad. Og det tror jeg også du bliver, hvis du ender med at tage den beslutning.

Held og lykke. Håber du lige opdaterer på et tidspunkt (også hvis du bliver og kæmper:-))

Knus

Dette er et svar til Kære Anne

af Harværetder (09-07-2010 kl. 13:00)

Svar til dette indlæg

tak! anne 09-07-10
kl. 17:45

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook