Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

2xkj

06-07-2010 kl. 19:46

Set af 1210

velykket

min første fødsel er samme historie som din, trods at jeg ikke havde problemer med at holde på afføring. men var også gået i stykker fra den ene ende til den anden og med delvis (heldigvis kun delvis) ødelagt ringmuskel. jeg fik kj to år efter med barn nr to. og hvilken befrielse ikke at skulle tvinge et barn igennem al den arvæv. jeg var selvføkgelig meget nervøs for indgrebet men alt gik bare stille og roligt. blev rygmarvsbedøvet og i løbet af meget kort tid var baby ude. jeg blev hele dagen efter indgrebet og tog hjem tidligt efter halvandet døgn. jeg kunne godt mærke at jeg ikke bare kunne alt og tog det stille og roligt og manden løftede hvis det blev for tungt men ellers så løftede jeg den vægt der var i baby og i en lift og det gik fint.. bare jeg tog den med ro. synes der gik meget kort tid så var jeg helt klar igen uden gener af nogen art. baby nr tre kom også til verden ved kj, samme rolige kj og fik kun smertestillende mens jeg lå på overvågningsstuen lige efter kj. jeg var oppe og gå så snart at bedøvelsen havde sluppet mine ben og tog hjem dagen efter kj. efter et par dage var jeg klar igen og uden smertestillende overhovedet andet end lige timerne efter kj. jeg har virkelig været glad for at det blev planlagt kj og hvis jeg skulle vælge igen så blev det kj. nu har de heldigvis rådet mig til at få kj begge gange og det har ikke været noget jeg har skulle få lov til, de mente ikke jeg ville have godt af at føde naturligt efter den første fødsel hvor alt som sagt gik i stykker. se forresten på www.kejsersnit.dk det er en god side der giver svar på meget.

Dette er et svar til Historier om kejsersnit

af Buskbom (03-07-2010 kl. 10:20)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook