Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

babytilmaj

03-07-2010 kl. 10:47

Set af 1097

hejsa...

jeg fik kejsersnit d 25 marts i år, jeg har ellers født 4 børn uden komplikationer men denne gang var kejsersnit den eneste udvej..

Jeg kan godt forstå at du har kejsersnit i tankerne og med din historie så ville jeg bestemt også vælge det.

Det er ikke slemt at få kejsersnit, ikke selv indgrebet, der er en rolig stemning på stuen, men masser af folk, der bliver joket lidt og snakket i en hyggelig tone...

Når først du er bedøvet kan du abselut intet mærke, og pludselig så hører du det her fantastiske skrig...og så siger de, tillykke og så kommer barnet over på et bord lige ved siden af så du kan følge med.

Du bliver syet sammen og kommer op på opvågningen hvor de holder meget tæt øje me dig, mit blodtryk faldt faretruende og der blev kaldt overlæger til men heldigvis fik de det op med medicin..

Barnet har det fint efter kejsersnittet, dog kan nogen børn godt være lidt sløve i det og derfor så er der også altid en børnelæge med på stuen nmår barnet kommer ud så de kan være der og hjælpe med vejrtrækningen hvis der er problemer der.

Vi valgte ikke kejsersnit men idet at jeg d 20 maj sidste år fødte en stor og lækker dreng på 5 kg som desværre døde af en uopdaget sukkersyge hos mig kun få timer inden fødslen gik i gang, så overlægen på riget ville ingen chancer tage og Anna kom ud i uge 36+0 og var 3500 g og 50 lang..

Sået var nok det væreste ved det hele, det gjore ufatteligt ondt men de smertedækker så godt de kan, jeg kunne føst gå på dag 2 og mine smerter forsvandt først helt efter 8 uger.

Dette er et svar til Historier om kejsersnit

af Buskbom (03-07-2010 kl. 10:20)

Svar til dette indlæg

hejsa 2 babytilmaj 03-07-10
kl. 10:49

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook