Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Sweet

18-06-2010 kl. 20:22

Set af 1357

Min søn er "ustyrlig".... 2

Hvordan stopper man ham i det? uden at gøre ham ked osv.
Når han går på toilet så vil han jo gerne være en stor dreng og tørre sig selv når han har lavet stort. Men får han lov, (eller ikke siger han har lavet stort) så bruger han fingerne til at tørre sig hvorefter han tørrer fingerne af i toiletpapiret og på toilettet... ikke ret lækkert... hvordan fortæller man ham pedagorisk at det ikke liiige er sådan, for han vil slet ikke høre på os mere, når vi forklarer ham at de ting han gør ikke er ok osv. Så "lukker" han ørerne eller gemmer sig. Så tænker vi griber det an på den forkerte måde.

det er jo synd for knægten og jeg kan ikke li at skælde ud på ham... Men det er ved at være så træls en ting at jeg efterhånden slet ikke har lyst til at være sammen med min ellers så skønne dreng. (storebror har ikke være på den måde så derfor har vi ikke nogen erfaring med hvordan vi skal gribe det an)

Mvh sweet 24+0

Dette er et svar til Min søn er "ustyrlig"....

af Sweet (18-06-2010 kl. 20:16)

Svar til dette indlæg

hej porsdam 22-10-10
kl. 19:10

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2022

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook