Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Sweet

18-06-2010 kl. 20:16

Set af 1556

Min søn er "ustyrlig"....

Jeg skal prøve at gøre det kort, men min mand og jeg får snart grå hår i hovedet over vores yngste søn på 4½ år.
Vi har en søn på snart 6 år og så Patrick som det drejer sig om, på 4½ år og til oktober bliver de storebror til en lillesøster.

Jeg husker ikke præsis hvornår problemerne begynder at opstår men det er inden for de sidste par måneder.
Storebror starter pr. 1 maj i et projekt der hedder "før-skole". Så storbørnsgruppen i børnehaven (de går i den samme på hver deres stue) starter på skolen og kommer derfor ikke længere i børnehaven hvor Patrick så er et af de ældste børn nu.

Han er en skøn dreng og en kæmpe charmetrold. Kan få de fleste fremmede til at grine af/med ham. Pedagogerne er glade for ham, men de må ind imellem sætte ind og trække ham til side så han har en voksen alene (der er ved at blive gjort en masse for ham i børnehaven). han er blevet testet på IQ'en da man i håb om hjælp skulle finde frem til hvad hans svagheder er. Han er klogere en gennemsnittet men har bare svært ved at sidde stille og bliver derfor en lille "ballademager" (storebror har bøvlet med det samme, men det har hjulpet rigtig meget at komme i "skole")
Problemet er så for os herhjemme. Han laver pruttelyde med munden så spyttet står ud over det hele. Hvordan får vi ham til at stoppe?
Han er begyndt at tisse i sengen om aftenen (han er ikke tør om natten så vi giver ham ble på når han er faldet i søvn for eller tager han den af) Men han tisser med vilje i sengen om aften, efter han har tisset af på toilettet... det er vel sket en 5-6 gange over den sidste måneds tid...

Svar til dette indlæg

Min søn er "ustyrlig".... 2 Sweet 18-06-10
kl. 20:22

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook