Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

gæst

11-06-2010 kl. 23:54

Set af 1000

Tak skal I have :o)

Hej igen
Tak for alle jeres meget brugbare og personlige svar. Det var meget givende at høre de tanker I gør jer herinde.

Jeg kan så nu uddybe situationen lidt mere (ville lige først høre jeres opfattelser af det hele inden I kendte hele min egen historie, for ikke at få for "farvede" svar :o) ).

Jeg mistede nemlig en datter under fødslen og min graviditet med pige nummer 4 (vi har 3 levende tøser og en død) var noget nær det I beskriver. Jeg havde selv en ide om at nogle af følelserne ville være det samme, da jeg gik i 9 angstfyldte måneder og ikke turde glæde mig eller tage noget som helst for givet, fordi jeg havde oplevet hvor grusom naturen kan være.

Men min veninde har meget svært ved at åbne sig. Hun lukker i overfor alt så lige nu "lader jeg hende være". Altså lytter og lader hende vide jeg er der, uden at komme med "analyserende forklaringer" for hvorfor hun har det som hun har. Jeg var selv i en sorg gruppe i min sidste graviditet, og havde meget brug for ligesindede at kravle igennem de ni måneder med, men sådan noget bliver jo ikke etableret for jer herinde. - Selvom nogle måske kunne have gavn af det??!

Så jeg må prøve at støtte hende på det niveau hun har brug for det. Nu har jeg i det mindste en ide om hvad I går igennem for at blive gravide.
- Historien har så fået et lille tvist i dag. Jeg har lige opdaget at jeg er gravid igen.... Bestemt ikke planlagt. Havde besluttet at jeg ikke orkede kravle igennem igen.. så nu må jeg se hvordan det hele løser sig.
Men tusinde tak til jer alle for jeres svar.
Og alt held og lykke til jer!!!!!

Dette er et svar til Dejligt med en veninde der støtter

af mieberg (08-06-2010 kl. 14:58)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook