Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

mimsemus

08-06-2010 kl. 20:05

Set af 1079

Psykolog-hjælp?

Hvor er jeg glad for at høre, at du vil prøve at hjælpe din veninde, og endda skriver til os. Dem der ikke har prøvet det, ved virkelig ikke hvad man går igennem, men det er utrolig dejligt at man blive støttet alligevel.

Jeg tænker lidt om hun er trist konstant? For måske at hun så har behov for noget psykolog-hjælp?
Min mand og jeg synes det er så mega hårdt i øjeblikket, at vi faktisk har søgt parterapi. Man kan virkelig komme langt ud på hormoner, og måske er det alle hendes hormoner der gør at hun er trist og ikke ønsker barnet?
Måske hun ikke selv kan komme ud af den følelse og har brug for at tale med en professionel?

Ved ikke om det var en hjælp, men dejligt at du er der for hende :-)
Held og lykke.

Kh. Maria

Dette er et svar til hvordan støtter man??

af gæst (08-06-2010 kl. 14:34)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook