Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

lomoki

08-06-2010 kl. 01:30

Set af 1195

Bare rolig! Din baby vil aldrig blive

i tvivl om hvem der er moderen :)

Din eks kan ikke forholde sig til barnet før det er født! Det hele sker i din krop, så forvent ikke noget før barnet er der!

Jeg ved det er hårdt! Gik selv igennem en graviditet alene! Og det er ikke sjovt!

Træk vejret dybt ind - glæd dig over at du er gravid og prøv at slippe dine frustrationer. Ved godt at man har 1000 tanker, men det går ikke ud over barnet at faderen ikke spørger ind til graviditeten ;) Prøv at være glad over at han rent faktisk har lyst til at være en del af jeres barns liv!

Det starter jo blidt ud med at han kan se barnet et par timer om ugen/hver 14 dag.. Det er først når barnet er et par år at faderen så kan få overnattende samvær hvis de ellers har set hinanden regelmæssigt og barnet er trygt

Knus Louise

Dette er et svar til tror

af Iskiniserne (07-06-2010 kl. 16:18)

Svar til dette indlæg

tak Iskiniserne 08-06-10
kl. 17:35

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook