Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Iskiniserne

07-06-2010 kl. 16:18

Set af 1318

tror

det jeg er mest bange for er også at hun vil få rigtig svært ved af finde ud af se forskel på jeg er mor og hende den ande er far kæreste.

vi har ikke set hianden og han spørg heller ikke til hvordan det går nu sidst vi så var til scanning i uge 21.

jeg har fortal han ikke kan holde barsel men så vil han bare tag ferie.

ja han vil være sikke men der er ikke grund til tvil.

jeg glæder mig til min datter komme men jeg var i tvil da jeg opdaget jeg var gravid og det var ham da ikke var.

jeg håber virkelig det løser sig syndes sku bare det er hårdt at være alene om det og han så bare kan komme ind til sidst og sige nej det vil jeg ikke. også ved jeg slet ikke hvordan jeg skal forholde mig når jeg vil gør det bedste og mest rigtige men at skal jo helle ikke være så jeg på en måde føler jeg ikke kan sige fra og sådan har jeg det lidt pt. :-( det er sku en øv tid lidt.

Dette er et svar til hvad gør jeg

af Iskiniserne (06-06-2010 kl. 19:41)

Svar til dette indlæg

rolig peppermint 08-06-10
kl. 22:19

Bare rolig! Din baby vil aldrig blive lomoki 08-06-10
kl. 01:30

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook