Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

milster

04-06-2010 kl. 17:39

Set af 1107

3. eller 2. dagen

Hejsa,

Kan godt forstå at du er frustreret. Jeg kan bare ikke lige lade være med at kommentere på det med hvornår æggene fryses ned eller lægges op... Vi var i behandling på Rigshospitalet og var med i et forsøg/undersøgelse der gik ud på først at fryse æggene på 5. dagen. Grunden til at denne undersøgelse er under udførelse er, at det tyder på (erfaring fra udlandet) at de så nemmere kan vælge de "rigtige" æg... Altså dem der bliver ved med at dele sig efter optøning og dermed kan føre til en graviditet. De æg, der har udviklet sig normalt til dag 5 har normalt en meget bedre kvalitet, hvis man kan sige det sådan.

Så det med at det er helt forkert at vente til 3. dagen har jeg svært ved at tro. Tror bare de forskellige klinikker har forskellig holdning til hvilken protokol der er den "rigtige". Også i forhold til medicinen.

Men når det er sagt så kan jeg sagtens forstå at man skifter klinik, hvis de bare gør det samme og det samme. Eller netop hvis man bare selv trænger til at prøve noget nyt for at få lidt håb tilbage.

:-) Kamilla, som er gravid i 32. uge efter 5-dags ICSI-æg og med 3 æg i fryseren.

Dette er et svar til For os

af Betty (03-06-2010 kl. 20:57)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook