Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Betty

03-06-2010 kl. 20:57

Set af 1139

For os

har det mest været en følelse af, at alting skulle gå meget hurtigt. Ofte havde jeg spørgsmål, som jeg gerne ville stille, men lægen var væk, før jeg overhovedet fik bukserne på.
Her for nylig skrev jeg lidt med Trianglen. De fik en kopi af mit medicinskema. De var chockerede over at jeg havde fået maxdosis de sidste mange gange. De siger, at deres erfaring er, at der ikke komme børn ud af at stimulere så meget. Det, ville de aldrig have gjort, sagde de. Samtidig sagde de at det var en super skidt ide at fryse æg ned på 3. dagen i stedet for 2. dagen. Chancen for at de overlever nedsættes åbenbart betydeligt ... hos os var der da også kun 1 ud af 3, der klarede optøning.
Jeg ved godt, at alle læger ridder forskellige kæpheste ... og måske er jeg bare fanget i et spil mellem to forskellige overbevisninger... men jeg føler mig sgu lidt fortabt. Hvis vi virkelig har brugt op imod 70.000 - og en masse energi - på forsøg som reelt er fejlbehandlinger, så er det næsten ubærligt.

Dette er et svar til Lidt om Nordica

af mimsemus (03-06-2010 kl. 19:52)

Svar til dette indlæg

3. eller 2. dagen milster 04-06-10
kl. 17:39

Ja lige præcis mimsemus 03-06-10
kl. 21:37

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook