Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.214.125)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

2

... og efterfølgende blev udskrevet.
Vi havde et helt "glat" forløb på neo og kom hjem på orlov et par uger inden termin.

Jeg kender din frygt rigtig godt, og jeg håber, du har fået dig en god snak med lægerne om den og om, hvad de kan gøre for evt. at forhindre, at det sker igen. Kender du årsagen til, at du fødte for tidligt første gang? Selv gik jeg bare i fødsel, og de fandt ikke årsagen. Derfor blev jeg skannet hyppigt for at holde øje med, om livmoderhalsen gav sig anden gang. Det gjorde den ikke - til gengæld gik vandet i 21+5, men de kunne først konstatere det efter fødslen - heldigvis.

Det var selvfølgelig en hård omgang, men alligevelk synes jeg ikke, det var nær så hårdt som første gang, fordi man er forberedt og slipper for chokket og fordi man kender rumlen på neo.

Men hvis det skulle ske for dig igen, så kommer du igennem det igen. Fordi du skal og fordi du ikke har noget valg.

Jeg trøster mig med, at jeg har 2 dejlige, sunde og raske drenge, og at jeg KAN få børn. Det er tilsyneladende bare lidt mere besværligt for mig i begyndelsen end for flertallet af fødende kvinder. Og så glæder jeg mig over, at den store og min mand har klaret sig selv og fået et fantastisk nært forhold, mens jeg var indlagt.

Når alt det er sagt, så håber og ønsker jeg for dig, at du går 2 uger over tid og bliver drøntræt af din tunge mave og vand i benene ;)

Hilsner fra
Anna
Anton 08.07.07 (34+5) og Viktor 03.05.10 (29+1)

Skrevet af annamoll (03-04-2011 kl. 22:20)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook