Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.17.167)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

har også været igennem det samme

så kan sagtens sætte mig ind i jers hverdag.

Vi har trillinger på snart 4 år og i en meger lang periode i vuggestuen, var det også 3 meget ulykkelige børn jeg hentet. Hvorfor har vi aldrig fundet ud af, de var meget glade for deres vuggestue og der var aldring problemer når min mand/deres far henter dem.

Vi havde en meget problematisk opstart i Børnehaven og vores datter er stadig ikke glad for børnehave, klynker hver morgen når jeg går.

Men ved ikke helt hvad jeg kan hjælpe med, andet end jeg forstår dig fuldt ud og syntes også det var mega hårdt.

Når jeg henter ungerne er det ikke de store problemer, de siger ofte vi har savnet dig og vil gerne kramme og holdes om. Det giver jeg mig tid til. Samt tager jeg nogel fridage, hvor jeg kun har et barn hjemme, eller tage et barn med ud og handle osv. Så de får lidt alene tid - det giver meget og de er begyndt og forstå at de ikke alle kan komme med hver gang.

Ang. sutten er vores unger først kommet af med den for en månede siden. De har i 2 år kun brugt den når de skulle sove eller slappe af på sofaen i weekenden. Vi valgt et tidspunkt hvor der var ro og vi alle havde overskud til det - hvilket I måske ikke har lige nu.

Eller syntes jeg du klar det godt, at du sætter dig på gulvet og hygger med dine børn når i kommer hjem.

Håber dette kan hjælpe dig lidt.

Anne + Nanna, Mads og Kristina 010207

Skrevet af ASH´H (08-11-2010 kl. 12:20)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook