Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.110)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Hej Maija

Hvor vildt med 20 cm og 5 skonumre! Hun må da trække gennemsnitsvæksten for børn der får væksthormon op?
Jeg har en datter der er lidt yngre end din, også født lille omkring samme tid i graviditeten som din datter, og vi er i øjeblikket i gang med undersøgelser omkring manglende væksthormon. Det tegner til at hun også skal i gang med væksthormon. Så jeg tænkte på om jeg måtte spørge dig hvordan I har oplevet opstarten og forløbet med at skulle give din datter væksthormon hver dag? Tumler meget med tankerne i øjeblikket, synes på den ene side at det er en voldsom indgriben i en lille piges dagligdag, men på den anden kan jeg også godt se det fornuftige i at hun får en hjælpende hånd, både til knoglevæksten men ikke mindst også til muskelopbygningen. Hun er en sej lille dame, men hun kører mere på vilje end muskler i øjeblikket, så kan livligt forestille mig at hun bliver fuldstændig ustoppelig når musklerne får en håndsrækning :o)

Skrevet af Mia (12-07-2010 kl. 21:44)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook