Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.110)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Lidt sent svar...

Altså når man er på p-piller er der jo et vis antal p-piller i pakken og så holder man sin p-pause
og mens dukker op... dette kan du IKKE regne med når du stopper med dine p-piller rigtigt... der må du vente og se hvornår den dukker op
når jeg ikke har været på p-piller har der været en 28-29 dage imellem

så jeg tror chancen for du er gravid er meget lille, men dog er den der jo stadig...
jeg selv var på p-piller og fik min mens som normalt i pausen, jeg/vi glemte dog som dig at købe nye
og derfor valgte jeg/vi at vente med at købe til min mens kom igen, det gjore den så igen efter 14 dage (underligt nok) og jeg sagde til kæresten at jeg ville vente med at begynde indtil den kom som den skulle... (og det var han med på) vi kom så til at hygge lidt alligevel ;-)
og ja der kom så gevinst... men jeg oplevede at få min mens 3 gange på 1 månede
og blev tjekket af lægen som sagde at en gang i en kvindes liv vil hun opleve at ha kludder i sin mens...
men da min nr 3 mens kom, der gik der så 35 dage uden den kom og så testede jeg da jeg jo så i følge mine ejne udregninger var gået knap 1 uge over
og ja den var så positiv.

og forresten så behøves man IKKE at ha nogen tegn på at man er gravid, det havde jeg ikke hverken nu her eller i min første graviditet, det kom først et stykke tid efter jeg havde testet positiv.

Men forsøg dig med en test hvis du ikke alleredet har gjort det, eller også kontakt din læge.

Knus Mette 32+4 :-) med nr 2 :-)

Skrevet af Mette 31 (13-06-2011 kl. 17:09)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook