Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.110)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Er lidt i samme situation

Jeg kan sagtens følge dine tanker. Jeg har nemlig også også næsten lige fået en FANTASTISK SKØN kæreste. Vi har bare kun kendt hinanden 2 mdr.
Vi har 6 børn tilsammen. Han har 4 hveranden uge og jeg har mine 2 på fuldtid.
Han har lige renoveret et hus og flytter ind den kommende uge. Det er SÅ fristende, at starte på en frisk sammen og gøre det til VORES hjem!!
Men men men - vi har 6 herlige unger at tage hensyn til. Vi er stadig meget nyforelskede. Og vi ved begge, at det er fornuftigt at vente og at vi nok skal nå det hele, hvis det er dét vi begge ønsker :-)

Jeg har min gode lejlighed, hvor jeg har boet alene med mine børn i 8 år (de er 8 og 9 år) Deres base har altid været meget tryg, så tror såmænd ikke de ville tage skade af en flytning. Men samtidig, skal de lige vænne sig til, at jeg nu pludselig har et seriøst forhold og det ikke bare er os 3 længere... Hvis vi en dag skulle flytte sammen med min kæreste og hans børn, ville mine ikke skulle flytte skole. Der ville blot blive 10 min kørsel mere, når de skal hentes og bringes. Så det er ikke meget.
Jeg har inde i mit hoved sat en "tidsramme" der hedder 1 år. Hvis vi efter det første år sammen, stadig har det dejligt og det føles lige rigtigt - så er jeg ikke bange for at tage springet.

Nu til dig : Jeg synes du skal tage den med ro. Både fordi 4 mdr ikke er meget. Men bestemt også fordi, at dine tvillinger står overfor et børnehave-skift. Nu bolig, ny pap-familie og ny børnehave er mange ting at skulle forholde sig til på én gang, når man kun er 5 år...

Hilsen Nina

Skrevet af Nin@ (26-02-2012 kl. 11:03)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook