Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.214.124)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

parterapi

Vi er faktisk i parterapi, jeg synes bare ikke det rykker særlig meget. Nogle gange er det som om vi kommer i harmoni med hinanden, men der går ikke særlig lang tid før vi ender i de gamle vaner igen.
Jeg er bare så frygtelig bange for at jeg ikke vil kunne klare det alene, samtidig med at jeg rent faktisk er meget alene med mine børn. Men det endelige brud gør mig helt dårlig indeni, og alligevel orker jeg bare ikke den hverdan vi har sammen hvor jeg ikke ved om vi kommer til at få en god eller dårlig stemning.
Jeg elsker nogle sider ved min mand som jeg synes er utrolig tiltagende, men han har dog også nogle rigtig kedelige sider, som består af at han indimellem opfører sig respektløs. Han er ikke voldelig på nogen måde, men jeg oplever en psykisk vold da han er fornærmet og egentlig på hans egen måde er uforskammet.
Det jeg nok egentlig er mest ked af, er at jeg oplever at mit overskud sammen med mine unger er lavt specielt når han er hjemme, for jeg bliver sur og kort i lunten når jeg bliver irriteret på ham og det river i mit hjerte at jeg kan mærke at lunten er kort i forhold til ungerne.
Vi går som sagt i parterapi og jeg synes ikke rigtig det rykker. Vi har dog nok fundet ud af at vi er meeeeget forskellige. Det har jeg egentlig aldrig tænkt over.
Jeg tænker også meget over at jeg jo aldrig vil opleve en mand der vil kunne elske mine unger ligeså højt som deres far og som den ene af jer siger kunne glædes over deres små genistreger.
Samtidig er jeg også bevidst om at samfundet er anderledes end tidligere hvor en såkaldt kernefamilie var det eneste rigtige.

Skrevet af Marie (25-01-2011 kl. 13:59)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook