Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.111)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Varierende

På papirene hver anden weekend ude hos farmor og hver torsdag hos ham selv.

I praksis er der en del afbud, de er ofte hos farmor uden ham og han har kun drengene om torsdagen. Men det er så pga Athena træner og alt der har med hendes sport at gøre er mit bord.

Det er meget svingende hvor stabil han er, pt er en god periode hvor afbud bliver meldt i god tid og vi kan bytte rundt omkring fødselsdage osv. Farmor bor 1 ½ time væk, lidt langt hvis en af dem skal til fødselsdag på en lørdag. Med bytte skal der så forstås at den der har planer bliver hjemme :-D

Han er dog begyndt at dukke op hvis det brænder på. Hvis jeg har et møde en aften og en af poderne er syge, eller Athena skal køres til træning og en af drengene er sløje. Han er enda begyndt at køre eller hente hende indimellem :-o

Jeg har valgt at indvolvere ham mest muligt fordi jeg kan se ungerne trives med det. I hans ned perioder med mange afbud invitere jeg ham til at spise med, han låner mit hjem og har ungerne her ( han har 2 år efter vi blev skilt stadig ikke sin egen bolig) sender sms`er med sjove citater eller lader de store ringe når der sker noget stort som at tabe en tand f.eks.

Han elsker ikke ungerne mindre end jeg gør, har bare langt sværere ved at udsætte sine egne behov. Det er vigtigt for mig at huske på.

Men kan sagtens bande ham langt væk. Har en veninde med en narrøv eks også. Indimellem når det koger over et af stederne kyler vi ungerne ovenpå i det ene hus med chips, slik og sodavand og så får vi rast igennem. Ungerne eeeeeelsker det :-D

Skrevet af Ann# (18-12-2010 kl. 22:18)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook