Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.50.90)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Sag om samvær.

Min mand og jeg er fornylig blevet sepereret, vi er forældre til 3 børn på 3 - 7 og 11. Jeg har et halvdagsjob og har været den primære omsorgsperson for børnene altid - har taget al barselsorlov, forældreorlov, samtlige børns sygedage, frisørbesøg, lægebesøg +++ Det er mig der har taget børnene op om morgenen, og lagt dem i seng om aftenen samt stort set alt ind imellem.....dette være sig som oftest også i weekenderne.
Jeg ønsker en 9/5 ordning, da min mand har et karrierejob, med pæn lang transporttid oveni.
Pludselig ønsker min mand en 7/7 ordning. Med mindre han kører før tid kan han ingengang nå børnehaven til lukketid - dvs at fra at blive hentet som de første i børnehaven 14:30 hverdag - skal de til og hentes kl. 17. Og deres fritidsaktiviteter tennis, som er to dage om ugen - kan de næppe følge de uger, de er hos ham (hvis han får det igennem.
Nu er de to store indkaldt til møde i statsforvaltningen, og det piner mig så meget, at de skal igennem det - fordi deres forældre ikke kan finde ud at blive enige.
Især hende på 7 er meget tilbageholdende og reserveret, og jeg ved ikke hvad de kan bruge hendes udtalelser til - og jeg ved slet ikke om hun overhovedet kan sige noget. Hun har jo ingen chance for at gennemskue, hvad det vil betyde for hende i praksis, hvis hun skal skiftet hver uge. Og hvor meget lægger de vægt på dette?
De har også skrevet til den lilles børnehave og bedt om en udtalelse på hende. Ved det første møde i statsforvaltningen, sagde den børnesagskyndige ellers at hun pga sin alder skulle være mest hos mig - (fortsættes)

Skrevet af Maya (15-07-2010 kl. 00:05)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook