Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.17.137)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Min nye vikar kollega...

Jeg er ansat på en fabrik, og vi har lige nu meget at lave, så derfor har vi en del vikarer, vi sidder i små kliker og holder pauser. I vores kilke har vi en kvinde vikar, en enlig mor til 3 børn på 2, 4 og 6 år, (jeg er også alenemor med 2 børn på 4 og 6 år), men min vikar kollega, havde ikke noget mad med, hverken når vi holder pause kl. 9 og 12.

Det foregik i en uges tid og jeg lade mærke til at hun ikke var så snaksaglig som hun plejede at være, så jeg spørg hende om hun ikke har det godt, og hun siger nej, men lukker af for videre snak, det accepterer jeg så.

Nogle dage efter da vi igen holder pause kigger hun sådan på vores mad, da pausen er slut, går vi i arbejde igen, men jeg trækker hende lidt til siden, for jeg har en fornemmelse af at hun har brug for at snakke lidt, og hun åbner op, og hun fortæller at hun ikke har ret mange penge til sig selv, så hun sørger for at hendes 3 børn får noget at spise, og hende slv hun må så klare sig, hvis der er noget tilbage.

Det har jeg så svært ved at se og hører på, så jeg inviterer hende og børn hjem til os, så vi kan snakke lidt, det viser sig så at hun er lmeget ensom, hun har ikke eller slet ingen venner, og børnene leger rigtig fint med mine, så jeg er sikker på at vi kan blive gode og nære veninder, da vores børn er jævnaldrende kan de få meget glæde af hinande med tiden.

Det hele ender med at de spiser ved os, og min vikar kollega er så glad for at få noget at spise, at hun liver helt op. Det er klart hun gør det, når hun har gået i over en uge og ikke spist det store.

Skrevet af katrine (06-07-2010 kl. 22:40)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook