Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.214.165)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

...

Jeg ved ikke om jeg er overbærende med ham, jo nok men det er fordi at han betyder meget især for vores to ældste drenge...de er tilfrede med det mindste opmærksomhed han giver dem....og jeg er selv pædagogisk uddannet og ved af erfaring at en elendig far er bedre end ingen. Hvis det stod til mig var han totalt slettet...idet at hendes ( den nye) behov, lyst, følelser kommer før børnenes.

Han har heller ikke andre steder mere at tage børnene hen, idet hans familie har meddelt ham at de ikke vil stå model til at han opføre sig så uacceptabelt. Han har før set dem hos hans søster og hans forældrer, men han kørte fra børnene i de her situationer og overlod alt pasning til dem, og de var kede af at stå med to meget ulykkelige børn og en lille som blev påvirket af situationen. Han virker syg i hovedet, som om at han tror på det han selv siger og at han bilder sig ind at det han yder er godt nok, kan man hjernevaske sig selv? er ellers en mand med styr på sit liv.

Jeg kan ikke nå ind til ham og hans familie synes heller ikke at de kender ham længere....dem ser jeg nu fast, idet de ellers ingen kontakt til børnebørn og fætre kusiner har.

i august skal jeg i statsforvaltningen igen, har søgt om fuld forældremynddighed...og bedt dem om at nedsætte samværet...mit bud var nemlig også at lave en aftale som kan overholdes. Dette gjore jeg i marts...men han skulle have en chance for at forbedre sig og denne fastsatte de til 6 måneder.

Skrevet af mortil tre (06-07-2010 kl. 09:42)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook