Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.214.165)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Puha alle de kameler

Jeg ved også at jeg har ret og at jeg i det mindste gør hva jeg mener er det rigtige for min søn idet det er mig der kender ham bedst og kender hans behov 100 procent..
Jeg har også altid valgt bare ignorere alt det pis han lukker ud incl alt det pis han har sagt i retten og i statsforvaltningen.. I retten Rystede dommeren endda på hovedet af ham og sagde gentagne gange at han skulle holde sin mund og at det virkelig var på tide at han lagde fortiden bag sig og ikke lyttede til sine egne behov men derimod vores søns behov.. Men han er typen som gerne vil ha at alle skal syntes at det er så synd for ham og at det i virkeligheden er ham der er et offer og ikke vores søn.. Men hold da op jeg ender med at blive skaldet som 30 årig med alle de hår jeg får revet ud af mit hoved pga alle de problemer han skaber... Ved godt det er strengt sagt men nogen gange ville jeg jo ønske at jeg aldrig havde fortalt ham at jeg var gravid, men på den anden side skal min søn jo også have muligheden for at lære ham at kende og kan så selv tage stilling til om han vil have noget med ham at gøre når han bliver ældre.. ved bare at han er typen som virkelig vil prøve at manipulere min søn så sindsygt.. han er meget manipulerende ihhhh... Min søn er pt sammen med ham 5 timer om ugen..

Skrevet af MJ (09-06-2010 kl. 21:39)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook