Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 108.162.216.229)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Må jeg spørge...

... hvorfor du mener, at man er for gammel til at være en god mor, når man er fyldt 30? Er man gammel og grå, når man er 30? Er den fordom ikke lige så grim som det modsatte?

Du har aldrig prøvet at være "gammel" (nogen ville bare kalde det voksen), men jeg HAR prøvet at være 20, så jeg ved godt, hvad forskellen er. Og det kan godt være du ved lige meget om børn om du er 18 eller 32, men du ved sør'me ikke lige meget om dig selv og om livet!

I min verden er det ikke "vigtigt at være ung med sine børn" - det er vigtigt at være deres mor. At give dem tryghed og stabilitet og støtte dem i deres udvikling samt at være et positivt forbillede. Venner og veninder får de andre steder fra, og selvom du selv synes det er vigtigt at være ung med dine børn, vil de garanteret alligevel synes, du er et fortidslevn om 14-15 år, når de er teenagere, og du er et oldtidsfund på *gisp!* 37!

Alder er hverken en garanti for at være en god mor eller det modsatte. Man kan sagtens finde en mor på 20 der er bedre end én på 30, men som gruppe tror jeg, at de 30-årige trods alt er mere modne og harmoniske end de fleste teenagemødre.

Men prøv at skrive dette ned til dig selv, og så læs det igen om ti år - du vil garanteret le højt af dig selv, når du til den tid har opdaget, at man overhovedet ikke er gammel hverken i krop eller sjæl, når man er 32!

Skrevet af Gæst (19-10-2010 kl. 15:08)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook