Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.50.90)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Jeg er en..

..Af dem du snakker om.

Min historie er sådan :
Lige da jeg blev 18 blev jeg gravid med min store datter, det var ikke planlagt men hendes far og jeg var enige om at beholde..
Faren og jeg gled desværre fra hinanden men prøvede længe at få det til at fungere igen.
Sommeren sidste år blev jeg så gravid med min nr 2.
Var sammen med faren og havde kendt ham 5 år som venner inden.
Den gravilitet var planlagt, men det viste sig da jeg var 15 uger henne at han have rigtig meget lån og der kom mere og mere, derfor valgte jeg at sige stop med ham og han valgte så at sige at han ikke ville havde noget med vores fælles planlagte barn at gøre.
Nu vil han havde lavet faderskabs test på hende hvilket jeg har sagt ok til..
Vi venter nu på indkaldelse.

Men idag sidder jeg som 21 årig med to helt vidunderlige piger men med hver deres far.
Jeg fortryder ikke jeg har fået dem i en ung alder, men nok mere det med at jeg ikke har en "samlet" familie.

Min store datters far har jeg heldigvis nu et så godt samarbejde med (har jeg ikke altid haft) at vi nu kan lave noget sammen med hende..
Vi har bla en aftale om at vi alle skal ud og spise på hendes fødselsdag.. det vil sige far, far´s kæreste, lille søster og mor.

Beklager det blev lidt langt :-)

Hilsen Anja

Skrevet af anja89 (15-08-2010 kl. 16:47)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook