Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.50.90)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Lidt svar herfra..

Hej LilleBitte,
Jeg er enig med hende, der skrev at ingen tvilligefødsler - eller par er ens. Men jeg vil gerne fortælle, hvad vi har gjort her.
Mine enæggede piger blev født 38+5. Jeg måtte sættes igang a to omgange før de ville ud. De vejede 3260 og 3470 gr. Og var sunde og raske. Amning fungerede overhovedet ikke. Det var forfærdeligt for både mig og børnene. Der kom ingen mælk og mine brystvorter hang i laser, så den smule mælk jeg kunne pumpe ud var lyserød. Til sidst sagde en meget sød sygeplejerske til mig, at det faktisk var OK at opgive amningen og at det ofte er en lettelse, når det er så problematisk. Det var på 9 dagen, hvor vi bare ville hjem, men ikke kunne komme det, før amningen fungerede. Så jeg stoppede med at amme. Og mine børn der i dag er 6 år gamle er stort set aldrig syge og de har spist godt og være nemme og glade hele deres liv. De er fantastiske! Så du har rigtig meget at glæde dig til.
Mine piger kunne ikke sove sammen uden at vække hinanden. De første måneder sov de i deres lifte, som vi flyttede rundt i huset alt efter, hvor vi selv var. Herefter fik de hver deres tremmeseng i det samme værelse. Og da de opdagede, hvordan man kravler ud af den, fik de en juniorseng og formaninger om, at når man fik sådan en, så stod man bare IKKE ud af den, når man var puttet med mindre man skulle tisse/have lidt vand. Og det er gået over al forventning. Vi havde en basson tvillingebarnevogn, som min mand lavede skillevæg i, da de blev 3 eller 4 mdr. Så købte vi to brugte enkelt-vogne, som de sov i. Når vi var afsted havde vi en grim, brugt brio klapvogn.

Skrevet af Maiaz17 (11-12-2011 kl. 22:35)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook