Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.214.124)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

tillykke :-)

Hej Lillebitte

Jeg har 2 tvillingepiger på knap 15 måneder og kan sagtens huske, hvordan spørgsmålene hobede sig op! Sammen med den evindelige angst for at noget skulle gå galt! Mærkelig ambivalent :-)
Jeg tror du vil få ligeså mange svar, som der er tvillingemødre, for behovene er forskellige, men jeg vil da gerne skrive, hvad jeg har haft glæde af - så kan du bruge det eller lade være :-)
Mine piger er født til tiden (blev sat i gang 37+5) og jeg dobbeltammede dem i de første 5 uger, hvorefter jeg måtte gå over til flaske med den ene, da hun aldrig blev en god "sutter". Den anden ammede jeg i 8 mdr. De fik mad samtidigt - man kan sagtens amme og give flaske på en gang - og i det hele taget synkroniserede jeg dem lige fra fødslen. Jeg har 4 andre børn, så hvis jeg skulle nå at være en lille smule mor for dem også, var synkroniseringen vigtig. En god ammepude er vigtig - købte en Easy to nurze, som jeg aldrig blev gode venner med og derfor solgte igen, hvorimod jeg var rigtig glad for min store fossflakes tvillingeammepude, som jeg brugte rigtig meget og længe. Jeg brugte den faktisk også som sovepude under graviditeten.
Mht vogn, kommer det jo også lidt an på jeres bil - hvad er der plads til? Vi købte en brugt Odder tvillingevogn, som faktisk kun er brugt som sovevogn på terrassen - de sov sammen i den til de var 7-8 mdr, så begyndte de at vække hinanden. Derudover købte vi en Teutonia kombivogn, og den er vi superglade for - den er nem at køre, der er plads til to voksiposer og der er også plads i den nu, hvor vi bruger den som klapvogn.
fortsætter :-)

Skrevet af mullesmor (05-12-2011 kl. 13:03)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook