Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.59.226)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Jeg er nervøs

Jeg er gravid med tvillinger i 14. uge, der er ingen tvillinger i familien eller i min vennekreds, så der er ingen jeg kan spørge om råd, så derfor henvender jeg mig til jer...
Jeg er nervøs for om der stadig er liv i begge tvillinger, jeg har det rigtig, rigtig skidt - har indtilvidere tabt mig 3 kg, og synes ikke rigtig at min mave bliver større. Det er godt nok kun 1½ uge siden jeg var til NF og så at der var 2, men nu er jeg bare nervøs for at det ikke går rigtigt.
Jeg har en 4-årig søn, så jeg har været gravid før, så jeg 'kender' tegnene, og synes bare at der er noget forkert...
Jeg skal til jordemoder i midten af december og til scanning igen i januar, hvilket jeg pludselig synes at der er MEGET længe til.
Er der nogle der kan fortælle mig, hvordan jeg 'burde' føle mig på det her tidspunkt? Hvornår burde jeg føle liv? Hvornår bliver min mave større når jeg er med tvillinger - i forhold til med 1 baby (jeg er stadig i mine alm. bukser uden problemer).
Mangler bare lidt gode råd og lidt tryghed..

/Kejej
13+4 - tve-æggede tvillinger

Skrevet af Kejej (30-11-2011 kl. 08:59)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook