Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.110)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Er helt tabt. Håber nogle har gode råd !

Har tvillingerne Natalia og Patrick fra 280209. De er født uge 35 og var 1830 g og 42 cm, og 3000 g og 50 cm. Natalia har altid haft brug for lidt ekstra tryghed og omsorg hvilket hun har fået og så har vi aldrig tænkt over at de er er for tidlig fødte. De går ikke i dagpleje men er hjemme ved mig, men de skal starte i bh 1 jan.

På det sidste er Natalia begyndt med utrolig voldsomme reaktioner hvis ting ikke er som de plejer, lidt autist agtigt. Og hun virker som om hun aldrig rigtig har ro i hendes lille sind. Eks. Når vi sidder og tegner el. laver perler sidder hum kun og holder øje med hvad andre laver. Skulle de tabe noget, er hun nede før vi andre når og tænke det så det kan komme på plads igen. Hvis hun dækker bord og andre vil hjælpe kan hun gå helt i baglås hvis de vælger bestik el service. Hun græder og er utrolig svær og komme i kontakt med da hun bliver ved med at sige den samme sætning hele tiden.
Det virker som om at er der sket for meget for hende kan hun ikke koble af igen..

I tidernes morgen foreslog vores sundhedsplejerske, som desværre er sygemeldt nu, en kugledyne er der nogen der har erfaring med det. Til aften og nat er der kun uro. Hun vælter rundt i sengen har aldrig dyne på men sover bedst når hun ligger som en fugleunge, gemt under mors vinge...

Nogen der har oplevet lidt eller noget der minder om. Ved godt beskrivelsen er kort men det er så svært at forklare på skrift.
Og er der nogen der har ideer til hvor jeg skal gribe ind?
Tror i jeg skal være bekymret for bh start ?

Håber nogle kan give et tip.
Maria

Skrevet af Maria (15-11-2011 kl. 20:42)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook