Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.111)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Også alt vel her.

Mikkel og Lea bliver 3 år i januar, og de er sunde og raske, sjove og i rivende udvikling. Det er sjovt, så meget glæde, de har af hinanden.
Ida er 5½ år og skal begynde i skole til foråret og kan godt være ret krævende. Derudover har vi en TWEEN på 11 og en teenager på 15, så der er nok at fylde huset med, men det er skønt at have alle de forskellige aldre og faser i huset, for alle byder ind med forskellige ting og har brug for os på hver deres måde. Og især den største er supergod til at hjælpe til med de små og er meget omsorgsfuld.
Men året har ellers været præget af min mands arbejdsløshed og knaphed med pengene. Men nu er han heldigvis i gang igen og det hele lysner. Vi har altid gang i et byggeprojekt, og har lige færdiggjort en afdeling til den største, så vi selv har fået et soveværelse igen efter et par år på sovesofa i stuen. Så nu er vi ved at planlægge at etablere toilet nr 2. Det er ved at være tiltrængt, nu hvor tvillingerne er ved at melde sig i toiletkøen ;-D
Men jeg tilslutter mig koret af tilfredse tvillingemødre, der er superglad for dette forum, hvor man kan følge hinandens skønne unger og altid kan få et godt råd eller et skulderklap, når det hele brænder lidt på.
Så også et godt nytår til alle fra mig.
Vh Anne

Skrevet af anne5børn (27-12-2010 kl. 17:51)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook