Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 108.162.216.228)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

åh jo

Med tvillingerne går det såmænd rigtig godt.
De er for det meste gode venner og går på samme stue.
Hvad angår jul - så bliver de så ulykkelige hver gang det sner,for
så udbryder de: "Så mor - NU er det juleaften". Men det er det jo ikke. :-) Og så bliver de så skuffede at de er helt utrøstelige.

Året, der gik var jo præget af skilsmisse og de pendler nu
frem og tilbage mellem mig og min ex - en uge hvert sted - sammen
med deres to ældre søskende på 11 og 13.

Trodsalder er der jo - og en teenage i oprør. Jeg er alene med 4 børn og har ingen hjælp/aflastning i den uge jeg har dem.
Inden jeg får dem på besøg har jeg det som om jeg skal til eksamen - ondt i maven - streset og anspændt. Glæder mig overhovedet
ikke til de kommer og savner dem ikke når de er væk.

Når vi så er kommet i gang med perioden...så går det lidt bedre
og de første dage tænker jeg: "Årh hvad...hvor svært kan det være?"

Men søndag (har dem fra onsdag til onsdag) er jeg fuldstændigt udkørt og til rotterne og kan bare ikke mere. Men det skal jeg.
Det er svært rent logistisk med 4 børn - men også svært at være der for dem alle. Så jeg slås med konstant dårlig samvittighed.

De små har nu ikke reagereret på alt dette. De store har, men er i bedring. Jeg går bare og håber at tiden går hurtigt så de små kan blive mere selvhjulpne og bedre kan tilsidesætte behov, så jeg
også kan være der mere for de store og kan få bare et øjeblik for mig selv siddende i en stol :-)

Glædelig jul til jer alle. Dejligt at følge med i jeres tvillingeliv.

Kh puk

Skrevet af puk (17-12-2010 kl. 12:49)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook