Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.127.63)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Kan man mon dette..? 1.

Hejsa.
Vi er denne forår/sommer inviteret til et hav af ting og sager.. Sorterer groft og tager kun til de vigtigste (for os) ting og får vores drenge passet af bedste forældre og min søster... Alle gange (læs 3) har været her hos os og 1 af gangene har vi selv lagt dem i seng inden vi er smuttet.
Nu er det sådan at min mor og hendes mand elsker at passe drengene og gerne gør det om dagen. De har sagt at de gerne apsser drengene én overnatning, men jeg synes ikke de skal fordi de nyder dem bedre kort tid af gangen... (det skal være sjovt at være bedsteforældre og sjovt at være hos dem, ikke stresset)
Min far og hans kone passer dem gerne så længe det skal være, men jeg synes de har så meget at se til, at jeg ikke har haft spurgt dem endnu om de vil passe... Min far har dog lige være her nogle gange hvis jeg har skulle til lægen elelr andet i en times tid om dagen og det går strålende.. Drengene elsker ham!
Hele denne smørre bringer mig så til mit ?...

Vi skal til noget tamtam igen i sep hvor nogle af vores gode venner bliver 40 og holder stor fest i Kbh. (Vi bor i Sorø). Min søster vil elske at passe drengene og hun er fuldt ud fin til det, men hun nævnte lige for mig om ikke bedsterne skulle have lov.. Har så talt med min mand om at evt dele drengene op, så den ene kommer hos min mor og den anden hos min far... Jeg kan ikke fine ud af om de så både savner os og hinanden den ene overnatning det drejer sig om..?!? Jeg tænker på at de så vil få enetid og en masse forkælelse hver for sig og ikke skulle dele opmærksomheden, men er det godt for dem?
Fortsættes...

Skrevet af Tvillinger2009 (04-07-2010 kl. 19:50)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook