Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.50.91)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Kunne godt bruge nogle gode råd!

Min datter på 3 år, skal ha´lagt dræn i begge øre og ha´skrabet polypper i morgen kl. 10.
Da hun skal under fuld narkose, må hun ikke spise 6 timer før operationen, dog gerne få et glas vand.

Min datter har for vane at vågne ved 06-07 tiden, derefter morgenmad inde for en halvtimes tid ca. Jeg syntes det er utrolig lang tid for hende at gå uden at få noget at spise.
Vi har her i weekenden prøvet at få hende til at sove længere ved at holde hende længere oppe og spise aftensmad lidt senere end normalt.
Dog uden noget videre resultat...

Mit råb på hjælp lyder så om i har nogle gode råd til hvordan man klare morgenen i morgen uden at skulle "sulte" hende og nægte hende mad, ind til operationen er overstået?? Vi har talt lidt om at vække hende ved midnat og få hende til at spise, men indtil videre er det ikke noget vi er særlig begresteret for..

Håber nogle af jer kan hjælpe!

Tak på forhånd.

Nickoline, Thor og Camilla

Skrevet af <3Nickoline<3 (22-01-2012 kl. 19:50)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook