Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.127.64)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Hjælp MEGET følsom og genert dreng 4 år

Kære piger,
Jeg håber virkelig I kan komme med et god råd. Vi har en dejlig dreng på 4 år som er overdrevet meget genert. Han er lige startet i ny bøh - eller rettere han har været der en måned. Og han har ikke talt med nogle børn eller deltaget i leg endnu:( Børnene vil faktisk gerne lege med ham, men han svarer dem ikke når de spørger om noget - ser bare sur mut ud og kigger væk. I starten tænkte vi bare at vi skulle give det lidt tid, men nu er han kommet ind i en "ond cirkel" tror jeg.....nu kan han slet ikke overskue, at starte med at tale med nogen. I hans gamle bøh fungerede han fint i en gruppe på 5-6 børn. Jeg er så ulykkelig. Det er så svært at hente min dreng hver dag og finde ham siddende i et hjørne på en stol eller på en bænk på legepladsen med ryggen til de andre legende børn. Hvordan hjælper jeg ham? Han blev storebror for 8 mdr. siden. Hjemme kan han ind imellem få de vildeste raserianfald. Jeg har talt med vores SP som mener vi skal give tid og, at han er meget gal på os pga. bøh skiftet og det skal vi anerkende (det gør vi også). Men har I nogle gode råd? Hvordan kan jeg hjælpe vores dreng. Det skal lige siges at jeg aldrig har være genert (fik altid hurtugt nye venner), hans far var genert som barn - men har nu et meget udadvendt job.

kh
en meget ulykkelig og bekymret mor

Skrevet af -morigen2010- (08-02-2011 kl. 10:03)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook