Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.110)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

frustreret....

Godaften....

Sidder endnu en gang med en rigtig tung følelse af skuffelse over min kæreste og har svært ved at finde ud af om det bare er mig der er følsom eller om han bare er møg egoistisk.
Vi har kun været sammen i 6 måneder, og fandt sammen ganske kort tid efter vi begge var blevet skilt. Vi var godt klar over at det ikke var det ideelle tidspunkt at starte noget nyt...men vi kunne bare ikke lade være.
Han har en meget kompliceret forhold til sin eks... som pt. gør at vi stadigvæk ikke har introduceret vores børn, hvilket gør at vi kun kan ses hver anden uge, når vi ingen børn har.
Det i sig selv er rigtig svært, men jeg har accepteret at det er sådan det må være, i hvert fald for noget tid.
Vi har derfor været sammen onsdag til torsdag denne uge og sås kort tid i går fredag. I aften vælger han så at bruge tid på at reparere på huset, som snart skal sættes til salg. I stedet for at bruge tiden sammen med mig, når der nu går 9 dage før vi kan ses igen.
Ja vi har set hinanden de sidste 3 dage, men synes ikke at det er meget at forlange at han trods alt prioriterer mig og vores forhold, når forholdets præmisser nu ser ud som de gør.
Jeg er ikke i tvivl om at han elsker mig, men er bare så led og ked af at alting altid skal være på hans præmisser.
Er desværre rigtig glad for ham, og kan ikke forstille mig at skulle undvære ham...Men er bare trist over hele tiden at skulle blive så skuffet over hans valg og prioriteringer.
Er det bare mig der er følsom?

Skrevet af Sandra (16-03-2013 kl. 22:23)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook