Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.59.225)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Jeg er uenig

Jeg har selv en ekskæreste, som jeg er blevet rigtig gode venner med. Vi fandt ud af, at vi ikke elskede hinanden mere - men havde det bare rigtig godt med hinanden som venner stadigvæk.

Jeg ville blive utrolig ked af, hvis min kæreste forlangte, at jeg ikke så ham mere. Det gør han heldigvis ikke. Og hvis han gjorde ville jeg seriøst overveje, om han var den rigtige for mig. Jeg synes simpelthen ikke, man kan kontrollere hinandens liv på den måde. Som jeg forstår dit indlæg, har din kæreste spillet med åbne kort indtil nu og forsøgt at forklare dig, at der ikke er noget i det. Og det burde du stole på - hvor svært det end er for dig. Der er ikke noget så ødelæggende som jalousi. Hvis han vil være dig utro, kan du ikke gøre en skid ved det alligevel. Så vil han da være det, hvad enten han har lavet en aftale med dig om at bryde kontakten eller ej.

Det der er sket nu, fortæller mig to ting (vel vidende at jeg ikke kender jer...:-) Men det fortæller mig, at hende den anden betyder så tilpas meget for ham, at han er villig til at gå bag din ryg for at se hende. Men samtidig prøver han at beskytte dig, fordi han ved du bliver ked af det, hvis du ved det. Og det ønsker han ikke.
Hvis han var dig utro, tror jeg ikke han ville skrive "hende derhjemme er jaloux..." Det tyder jo netop på, at der ikke er noget i det.

Mit råd: Fortæl ham at du er rigtig ked af, at du har det på den måde, du har det. Men at du vil arbejde på det - og at du selvfølgelig stoler på ham, og at han selvfølgelig skal have lov at have de venner, han ønsker.

Kh Helle

Skrevet af Helle (24-10-2011 kl. 21:59)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook