Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.17.166)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Tror du ikke det er sådan

i de fleste hjem med lange forhold bag sig?

Vi har også kendt hinanden i 14 år og har 2 børn...det er da også sparsomt hvor dybe samtaler vi har med hinanden. Hverdagen synes jeg kan være hektisk med alm daglige gøremål og når al det praktiske er ovre, sidder vi som 2 zumbier i sofaen og bare læser eller ser tv...

Weekenderne er også dømt til praktiske ting eller besøg af/hos venner og familie og legevenner.

Vi får så vores børn passet indimellem en lørdag og gå ud og spiser, bio osv. Bruger en fridag sammen på en hverdag til ren hygge. Enten i sengen:) eller shoppingtur og frokost ude.

Her hvor det begynder at blive bedre vejr cykler vi ofte en lille tur efter aftensmaden....

Tror du ikke det du savner er noget "man mere gør" når man er ny i forholdet? Fremfor efter mange år?

Vi snakker sammen flere gange om dagen og min mands er heller ikke den der snakker meget. Faktisk så fortæller han ikke ret meget om sit job - hvor min mund ikke står stille:)

Skrevet af Lisbeth (19-03-2011 kl. 14:06)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook