Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.214.125)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

åh såååå træt

Hejsa alle jer skønne kvinder! Er der mon nogen som kan hjælpe mig? Jeg er ved at blive skør, har faktisk overvejet om jeg er normal..... Jeg har en mand på 36 år, sammen har vi en søn på 4 og min mand har en datter på 9 år! Da jeg mødte min mand udtrykte han, at han ikke ønskede flere børn, men hab ændrede mening og ville gerne have 1 barn sammen! ikke flere men 1 barn! Jeg var 22 da jeg mødte ham, er nu 29! Jeg troede som22 årig, at jeg uden problemer kunne leve med at få det her ene barn, jeg fik det jo sammen med verdens dejligste mand! Men ak hvor er man bare uvidende og naiv i den alder.... Det har taget mig 4 års kamp med mig selv, at komme frem til, at jeg sku nok ønsker flere børn, i hvert fald en mere! Vi er også flyttet til den del af landet hvor min familie bor og jeg elsker det, vores søn trives i sin børnehave, til gymnastik og i det sociale liv. Vi har min familie tæt på og de er alle så glade for at have barnebarnet tæt på ( Jeg er enebarn) Men vores forhold herhjemme er så stærkt belastet, at jeg på¨ingen måde kan se mig udad det! Min mand valgte at blive steriliseret da vores søn var 2 måneder...Jeg tiggede og bad ham vente, men han så/ser ingen grund til det! Han ønsker vi skal flytte til den anden side af landet, hvor vi intet har.... Jo hans familie og venner, som jeg alle holder meget af, men jeg har intet der.... vores søn har intet der! Alt og alle de spørgsmål og erkendelse er noget der har fyldt så meget inde i mig, at jeg har mistet alt hvad der hedder sexlyst, Så snart vores barn sover ønsker jeg bare ro og at sove! Har nu fortalt min mand,

Skrevet af enlig? (18-03-2011 kl. 10:24)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook