Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.17.167)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Har i et godt råd eller 2? :-( (2)

Jeg er totalt i vildrede.

Vil jo allerhelst blive sammen med den mand jeg elsker, og havde det godt. Men jeg kan ikke længere leve med tavsheden og hans evige dårlige humør.

Jeg ville ønske at vi kunne finde tilbage til det vi engang havde… tror desværre bare at det bliver svært.

Han har på INTET tidspunkt i løbet af de sidste 2 mdr. hvor vi har haft det rigtig dårligt, vist mig at han elsker mig. Han siger det, men virker faktisk ligeglad. Han er bare passiv. Han har ikke sendt søde sms’er, hjulpet ekstra med de daglige pligter da jeg var syg, givet blomster eller skrevet en lille hilsen på en lap papir. Altså, han virker så ligeglad.
Han kommer heller ikke spontant hen og giver mig et kram.

Hvorfor??

Han siger jo at han elsker mig. Men jeg synes ikke at det virker sådan.

Vi har haft sex et par gange her på det sidste. Det var rigtig rart. Vores sexliv er nemlig næsten helt dødt.
Sidste søndag spurgte han pludselig, om vi så ikke bare kunne have uforpligtende sex. Jeg var mest af alt chokeret. Synes helt ærligt at det er noget underligt noget at sige, når vores ægteskab går så dårligt. Han sagde hurtigt bagefter at det var en joke. Jeg synes sgu godt nok at det er en underlig joke og et meget upassende tidspunkt.

Jeg ved simpelthen ikke hvad han ærligt føler, han er så svær at gennemskue.

Jeg føler jeg står på kanten af en klippe og ikke ved om jeg skal springe.

Søde piger.. Hvad ville i råde mig til?

Kærligst Anonymia

Skrevet af Anonymia (13-02-2011 kl. 16:03)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook