Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.100.78)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Mht alle børn eller ingen

så synes jeg - for børnenes skyld - at der skal gang i et fornuftigt samvær hurtigst muligt. Og han skal ikke afkræves løfte om at ville se den lille på vej, før han får lov at se de 4 børn, de har nu.

Uanset hvad, så vil der ikke blive tale om almindeligt samvær med den yngste den første lange tid. Der skal han hjem til TS og lære baby at kende. Det bliver utvilvsomt hårdt for alle - men det kan ikke være anderledes. Og der skal han selvfølgelig komme alene.

Naturligvis skal børnene ikke hjem til ham i det nye hjem - med mindre den nye finder et andet sted at være. Ingen grund til at introducere dem for hende de første måneder. For jeg har også mine tvivl om hvorvidt det holder - selvom de så har kendt hinanden i en eller anden form siden 13. november. Vil hun ikke forlade sit hjem, så må han se børnene hos sine forældre eller andre, børnene kender og er trygge ved. Jeg synes ikke samkvem med de større børn skal foregå i TS' hjem.

En helt anden ting er så, at det må blive noget meget forskelligt samkvem, hvis jeg ellers opfattede situationen korrekt. Tvillinger fra august er jo ikke et halvt år gamle endnu, så dem må han se i sit gamle hjem - evt tage med på kortere ture, når vejret bliver bedre.

Kors en rodet situation :(

Jeg sympatiserer med TANKEN om tæskehold - men håber sandelig ikke nogen ender med at gøre tanke til virkelighed. Det sidste der er brug for, er at mor ryger i fængsel for at have skadet far - så ender ungerne måske hos ham, og det ønsker vel ingen?

Mange hilsner
Lene - som går mere ind for at ødelægge ejendele end personer (stadig som tanker)

Skrevet af LeAn (06-01-2011 kl. 13:03)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook