Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.110)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Følses kolde skid

hvordan fanden kan han bare droppe ALT for en kvinde han lige har mødt ?
han kender hende jo ikke

Men ros til ham at han faktisk ender ud med at han er Ærlig overfor dig selvom det er et hård slag at få sådan noget afvide
det er jo ikke lige det man regner med.

Mit bud på hvorfor han opføre sig sådan...

jeg tror han er faret lidt vildt i jeres forhold, måske er der gået for meget hjem og barn i det ??
og ikke så meget kæreste/kone hygge alene tid ??
og måske det at du nu venter en lille smutter er måske lige lidt for meget en mundfuld
(men sådan er det jo)
måske han trænger til spænding i jeres forhold, og ved at han ikke fik det var det
nemt at komme i klørende på en anden kvinde og blive hjernvasket til at smide alt væk

men jeg tror at han Pludseligt kommer på andre tanker, måske ikke lige nu, og måske først om nogen måneder tror jeg han indser hvad det er han har gang i, og så vil han for alt i verden forsøge at få dig tilbage...
og der er det jo du skal tænke GIDER du sådan en som ham, sådan en som kan svigte sin familie på denne måde og jeres ufødte barn...
og det at han måske ikke ønsker kontakt med jeres ufødte barn, der burde du give
ham den besked at enten så tager han sig af ALLE sine børn også den baby som kommer ud som har ligeså meget ret til en far som jeres andre børn har, og hvis han ikke vil det
så må han også undvære sine andre børn...
for det vil i sidste ende med at ødelægge jeres ufødte barn når det bliver gammelt nok til at forstå at far gider de andre men ikke den:-(

og hvad tror han/de selv at jeres børn skal hjem til dem

Skrevet af Mette 31 (06-01-2011 kl. 10:13)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook