Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.7.135)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Enten lyver han for dig

eller også er hun det påskud, han skulle have for at flytte.

Hvis det er det første er han en r*v med ører. For når han alligevel vælger at behandler dig sådan kunne han jo lige så godt være ærlig.

Hvis det er det andet, så har han været utilfreds længe men har ikke kunnet få sig selv til at sige det. Og så er en forelskelse jo lige sagen.

Han burde være flyttet for sig selv først og tænkt lidt mere over tingene, men nogle mænd er for meget tryghedsnarkoman til at bo alene. Ham, jeg er gift med, er sådan en - og det har givet en del problemer i begyndelsen.

Det kan meget vel tænkes, han kommer krybende tilbage - men det kan også meget vel tænkes at han ikke gør.

Jeg synes, han har være fej - men nu har han da i det mindste meldt åbent ud om, hvordan han ser verden lige nu.

Som de andre skriver - få noget hjælp. Find - hvis du kan - pengene til en psykolog. I disse sparetider er en brutal seperation ikke nok til en henvisning fra lægen - desværre :(

Mht det ufødte barn - så har han jo meget lettere ved at distancere sig fra det end du har. Det KAN jo være han ændrer holdning, når først barnet er født. Hvis han er sig sit ansvar bevidst, så ser han selvfølgelig alle sine børn. Det vil da være underligt for den yngste aldrig at være sammen med sin far, når de ældre søskende er. Her kan du håbe, at den nye kvinde - hvis hun ellers bliver ved at være der - hjælper ham til at indse, hvad der er det rigtige.

fortsættes

Skrevet af LeAn (05-01-2011 kl. 16:50)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook